فروش بانک ایمیل | خرید لیست ایمیل

دانلود لیست ایمیل, دانلود آدرس ایمیل, دانلود بانک ایمیل طبقه بندی شده, دانلود ایمیل

فروش بانک ایمیل | خرید لیست ایمیل

دانلود لیست ایمیل, دانلود آدرس ایمیل, دانلود بانک ایمیل طبقه بندی شده, دانلود ایمیل

  • ۰
  • ۰

چگونه ایمیل بازدیدکنندگان را جمع آوری کنیم؟


ایمیل مارکتینگ,عضویت,خبرنامه,عضویت در خبرنامه

آیا می دانید دلیل اینکه خیلی از وب مستر ها نمی توانند از ایمیل مارکتینگ (قسمت پول ساز وب سایت)درآمد داشته باشند چیست ؟ چگونه لیست ایمیل خودمان را جمع آوری کنیم و بدانیم به افرادی ایمیل ارسال میکنیم که به کسب و کار ما علاقمند هستند و مشتری محصولات و خدمات ما می شوند ؟

 [به ادامه مطلب مراجعه فرمایید]

 یکی از علت ها این است که مدیران وب سایت به افرادی ایمیل ارسال میکنند که این افراد ، آدرس ایمیل خودشان را در اختیار آنها قرار نداده اند و وب مستر ها با خرید دیتابیس های موجود در بازار با قیمیتی ارزان شروع به ارسال ایمیل به این کاربران میکنند . پس جای تعجبی ندارد که خیلی از آنها نتوانند درآمد خوبی از ایمیل مارکتینگ داشته باشند ، چون آن ها افرادی را هدف قرار داده اند که با میل خودشان ایمیل دریافت نمی کنند و شاید به موضوع وب سایت و کسب و کار آنها علاقه ای ندارند .

 

کاربران سایت شما بایستی ترغیب شوند تا آدرس ایمیل خود را در اختیارتان قرار دهند تا مطالب یا تبلیغ های فروش برای آنها ارسال شود . در اینصورت است که ایمیل مارکتینگ خوبی میتوانیم داشته باشیم و درصد زیادی از ایمیل های شما خوانده خواهد شد . به عنوان مثال در آخرین خبرنامه ای که برای اعضای وب سایت یکی از مشتری ها ارسال شده است 68% افراد ایمیل را مطالعه کرده اند در صورتیکه متوسط درصد باز شدن ایمیل های در زمینه کاری آنها 13% است .

 


 سیستم خبرنامه خود را راه اندازی کنید


 خبر نامهاولین استراتژی خبرنامه است . شما باید وب مستری باشید که مطالبی اصیل تولید میکنید . این مطالب باید برای خوانندگان مفید باشد . بهترین مطالب ، نوشته هایی هستند که مشکلی از کاربران شما برطرف کند . پس به تولید محتوای اصیل بپردازید و یک سیستم عضویت خبرنامه در بهترین مکان وب سایت خودتان قرار دهید تا افرادی که علاقمند به دنبال کردن مطالب شما هستند ، آدرس ایمیل خودشان را وارد کنند و شما ارتباطتان را با ارسال هر مطلب جدید به ایمیل آنان حفظ کنید . ایمیل مارکتینگ بهترین روش برای نگه داشتن ترافیک سایت شما است .

 

پس یکی از روش ها جمع آوری آدرس ایمیل افرادی که به وب سایت مراجعه میکنند خبرنامه است . توجه کنید که ترافیک وب سایت خودتان را با ارسال ایمیل های مرتب میتوانید  همیشه حفظ کنید  و به نوعی به مخاطبان خود یادآوری کنید که وارد وب سایت شما شوند . پس اگر هنوز در وب سایت خود یک سیستم عضو گیری خبرنامه ندارید ، این بخش را هم اضافه نمایید . اگر از روش خبرنامه میخواهید استفاده کنید بهتر است که سیستم اینگونه باشد که بعد از ورود آدرس ایمیل ، یک ایمیل تایید برای کاربرتان ارسال شود و او مجبور شود ایمیل شما را باز کند و بر روی لینک تایید کلیک کند . با این روش شما مطمئن هستید که کاربر آدرس ایمیل درستی وارد کرده است  و توانسته اید لیست معتبری از ایمیل جمع آوری کنید .

 

 


یک هدیه رایگان در وب سایت خود داشته باشید


 هدیه رایگاندومین استراتژی جمع آوری ایمیل افراد آماده کردن یک هدیه رایگان برای بازدیدکنندگان و سپس دعوت آنها به دریافت این هدیه است . این هدیه می تواند یک فایل تصویری آموزشی یا یک فایل PDF باشد که خودتان ساخته اید . پس در اولین فرصت یک فایل آموزشی در زمینه موضوع وب سایت و کسب و کار خودتان تهیه کنید و سپس در صفحه اول وب سایت و در بهترین مکانِ صفحه اول ، بازدیدکنندگان را دعوت به دانلود این فایل ارزشمند کنید . اما کار هنوز تمام نشده و بازدیدکنندگان وقتی می توانند هدیه شما را دریافت کنند که آدرس ایمیل خودشان را در فرمی وارد کرده باشند .

 

می توانید به نحوی طراحی ریزی کنید که آدرس دانلود فایل شما برای کاربر ایمیل شود و یا در یک صفحه از کاربر برای ورود اطلاعات تشکر شود و بعد لینک دانلود در همان صفحه 

قرار داده شود . در حالت اول یعنی حالتی که لینک دانلود برای کاربر ایمیل می شود ، می توانید مطمئن باشید که کاربر آدرس ایمیل درستی وارد کرده است و دیگر میدانید وقتی برای او ایمیلی ارسال میکنید ، ایمیل را دریافت میکند اما در روش دوم ممکن است کاربر آدرس ایمیل نامعتبری وارد کرده باشد و ممکن است بعد ها ایمیل هایی که ارسال میکنید برای این افراد برگشت داده شود .

منبع: ourmarketing.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی